Mam problem z erekcją

Spotykam się z pewną laską. Przyznam się szczerze, że nie mam zbyt dużego doświadczenia z kobietami. Problem polega na tym, że nie mogę utrzymać erekcji przez cały okres stosunku. Nie wiem z czego to wynika. Jestem podniecony, a nie mogę ;

Po pierwsze witaj na forum.

Problem zdecydowanie w głowie, może mieć kilka przyczyn. Za mało napisałeś. Kilka pytań uzupełniających ode mnie.

• Jak się czujesz przed, w trakcie i po stosunku? Czy odczuwasz lęk, stres, presję, poczucie winy, wstyd, niepokój?
  • Czy generalnie jesteś osobą zestresowaną lub lękliwą? Chodzi o to , czy w innych obszarach życia masz trudności z radzeniem sobie ze stresem?
  • Jak oceniasz swój poziom pewności siebie? Czy masz zaniżone poczucie własnej wartości?
  • akie masz oczekiwania wobec siebie w kontekście seksualnym? Czy odczuwasz presję, by wypaść dobrze?
  • Czy miałeś wcześniej podobne problemy? Jeśli tak, w jakich okolicznościach?
  • Czy w twoim życiu wydarzyły się ostatnio jakieś stresujące wydarzenia (praca, rodzina, finanse, zdrowie)?
  • ak oceniasz relację z tą dziewczyną? Czy czujesz się komfortowo i bezpiecznie? Czy możesz z nią otwarcie rozmawiać o swoich problemach?
  • Czy używasz substancji psychoaktywnych (alkohol, narkotyki, leki)?
  • Jakie masz przekonania na temat seksu? Czy uważasz, że seks musi być perfekcyjny, długi, intensywny?
  • Czy zwracasz uwagę na reakcje partnerki? Czy martwisz się, że ją zawiedziesz?
  • Czy czujesz się obserwowany/oceniany podczas seksu?
  • Jak często uprawiacie seks? Czy masz wrażenie, że jest to zbyt rzadko lub zbyt często?

Wyszło kilka niż więcej, ale to da pewien pogląd odnośnie twojego stosunku do stosunku.

Pozdr M

1 polubienie

W jakim jesteś wieku?

Czy robiłes badania na tarczyce i testosteron? W tym może być problem.

Inna sprawa to stres . Albo dużo stresu w pracy albo po prostu działa na Ciebie podświadomość i z tego powodu nie możesz.