Gdzie poznajecie kobiety?

Siema, pytanie do Panów - jak poznajecie kobiety w codziennym życiu?

Studiuję na kierunku technicznym i kobiet jest u nas mało i w związku z tym mają duże wzięcie. Tinder to wiadomo, porażka. Do klubów chodzi mało kobiet i chyba raczej się pobawić niż kogoś poznać. Jak sobie radzicie na rynku matrymonialnym?

Poradźcie coś młodszemu koledze :smiley:

W pracy i przez znajomych. Na spotkaniach ekipy forumowej :smiley: . Przypadkowo. Czasami trzeba pomocy z otwarciem, ale od czego są inne chłopaki z ekipy. Oni zawsze pomogą.

Ty zacznij chodzić do klubów, gdzie chodzą studentki z innych kierunków lub uczelni. Najważniejsze to nie mieć ciśnienia i podchodzić do interakcji bez oczekiwań i nastawienia na cokolwiek.

2 polubienia

1- Tinder to jak sam powiedziałeś porażka.

2- Najłatwiejsza opcja to imprezy domowe, dziewczyny z kręgu znajomych, ale gdybyś miał taką możliwość, to pewnie byś nie zakładał takiego tematu.

3- Kluby są dobre jeżeli ktoś się w nich dobrze odnajuje. Są problemy związane z tym, że dziewczyna zawsze z koleżankami i trzeba sobie poradzić z wpływem psychicznym koleżanek na kobietę, trzeba się wyróżnić na tle innych podchodzących facetów, etc etc.

Jedną metodą jest podchodzenie we 2 do kobiet będących w klubie we 2-kę. Wtedy znika problem nacisku psychicznego koleżanek i ciśnienie kobiety “jak ja wypadnę w ich oczach”.

Ale generalnie kluby to jest coś co jednym ludziom odpowiada, a innym nie. I wymaga wysiłku logistycznego, czasowego - do klubu trzeba pójść, to się odbywa nocą, etc.

4- Podchodzenie na ulicy (“Day Game” w terminologii PUA). Czyli podchodzenie na ulicy, w centrum handlowym, na przystanku (lub na stacji metra), na trawniku gdy dziewczyna jest na spacerze z psem… Albo na korytarzu uczelni - niekoniecznie tej uczelni na której ktoś studiuje.

W porównaniu z klubami:

• Jest mnóstwo pojedynczych dziewczyn - przez co możesz rozmawiać z dziewczyną w jeden na jeden, bez zajmowania się jej koleżankami.